i have squandered my resistance for a pocketful of mumbles

Nyduschad efter dagens joggingtur, jag trodde det skulle bota min träningsvärk från förra springrundan men ikke! Ont gör det, men det är väl då man känner att man lever. Jag har studiedag och har än så länge knappt studerat något, det var inte heller riktigt tanken från början. Jag skulle ju få massvis gjort. Fast så blir det när man hellre virar in sig i en filt i soffan och lyssnar på Mumford & Sons nya. Ahja, jag har några timmar kvar innan det är läggdags. Let's get some shit done!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh, låter som en fin dag duu, älskar dom!! :D

2012-09-25 @ 21:48:47
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0