fredag, igen.

Det var längesen jag langade webcam bilder från klassrummet! Får lite vibbar från den gamla goda tiden då jag hängde här både morgon och kväll på grund av dålig kollektivtrafik, och nej den har inte blivit bättre mina föräldrar har fått köra mer bara. Det är jag glad för, här vill man inte sitta mer än nödvändigt! Som vanligt skulle jag kunna utnyttja tiden till att plugga men min självdisciplin är ju som känt urkass. Btw, äre bara jag som tycker att livet typ springer förbi en? Veckorna går superdupersnabbt! Man får nästan försöka springa ikapp för att hänga med, galet. Snart står jag där i den vita klänningen och fula mössan. Woop woop, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0