Hold your head up High and this pain will die

Jag har en sån innerlig och extrem längtan efter att bara göra ingenting helt utan ångest. Att få känna mig fri att göra vad jag vill. Veckan har knappt börjat och jag har redan krupit ihop snyftandes i fosterställning minst två gånger, för att jag inte orkar helt enkelt. Det känns som om jag ligger och patetiskt sprattlar på bottnen av en brunn. Någonstans långt däruppe sipprar ljuset in men jag kan inte nå det, jag måste lyckas kravla mig upp hela vägen. Men jag vet inte hur.
Det är för mycket nu. Och det hemska är att alla är såhär trötta på skolan. Vem jag än pratar med så ser jag uppgivenhet, frustration och trötthet i deras ögon. Det sägs att man ska ta vara på gymnasietiden men den här känslan av ångest, panik och stress är inget jag vill ta vara på, inte ens lite. Så snälla, låt det bara vara över snart.

Kommentarer
Postat av: JK

kämpa hanna! snart är skiten över, mindre än två månader kvar nu! YOU CAN DO IT! massor av peppande kramar

2013-04-23 @ 22:28:14
Postat av: jessica

Känner likadant just nu.. man orkar liksom inte :(

2013-04-24 @ 16:59:01
Postat av: Mallan

Keep on kämpa! Styrkekramar! ;*

2013-04-24 @ 23:10:14
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0