my dearest veronika

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag har haft en riktig feel good-dag. Malmö bjöd på härligt vårväder och vi hittade den ena balla vintage-affären efter den andra. Det gjorde nästan ont i hjärtat att gå därifrån tomhänt men jag hade lovat mig själv att inte handla något annat än det jag behövde (äcklig balklänning). Vi lunchade på Kafé Agnes och avslutade dagen med bio. Vill du se en hyfsat förutsägbar men go futuristisk sci-fi film, se Oblivion med Tompan! Well, det här var en liten kort resumé av min dag. Hur var din?

Kommentarer
Postat av: Mallan

Var är detta? Ser gott och fint ut! :D Hade du med dig din kamera!? :D

Svar: Kafé Agnez i malmö, supermysigt vegan och fairtrade café! jaa jag fotade med min kamera :D
Hanna

2013-04-21 @ 14:13:53
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0