mama I wanna see the world

Jag vill så gärna komma iväg. Se nya platser och känna att jag faktiskt gör något med mitt liv. Att jag inte bara sitter här och låter dagarna gå. Det är så roligt att höra om allas planer, jag har en hel drös med vänner som flyttar till nya bredgrader i höst och det låter så spännande. Men så undrar man för en sekund varför inte jag är en av dom, en av dom som tar tag i saken. En av dom som hittar ett jobb, volontärresa, utbildning eller värdfamilj i ett annat land och faktiskt gör det där som de har drömt om. Fast jag vet inte riktigt vad jag har drömt om. Hela världen kanske. Och vem vet kanske får jag se hela världen en vacker dag. Jag kanske bara ska börja pricka av några ställen på världskartan i alla fall, jag har en del kvar...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0