bara för att jag inte är sådär liten längre

Det allra sjukaste idag var när pappa räckte över bilnyckeln och sa "Gör inte av med den bara".
Jag har sovmorgon imorgon och för en gångs skull kommer jag att kunna använda den till att just sova. För jag kan ta bilen in till stationen alldeles själv. Jag behöver inte passa mammas jobbtider eller åka med de tidiga dryga bussarna. JAG HAR TAGIT KÖRKORT. Sjukaste någonsin, jag känner mig ganska vuxen om jag ska vara ärlig. Bara tanken på att jag kommer sitta själv i bilen på väg till tåget imorgon ger mig nästan rysningar. Läskigt men så himla härligt. Saker och ting börjar falla på plats and I like it.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är kanske inte lika liten längre men du är iaf lika söt!
och jag är ju inte alls avundsjuk på dig... men du förtjänar det! GRATTIS än en gång!
PUSS :*

2013-01-22 @ 22:24:08
URL: http://hagerklint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0