det gör dig bara starkare

Att saker och ting aldrig någonsin blir som man tänkt är ett faktum. Här sitter jag med oväntat låga betyg, en dator som blivit totalt återställd där tre års information och bilder är puts väck, ett projektarbete som gått åt skogen, ett värkande hjärta och framtidsdrömmar upp över öronen. Även om den här dagen är långt ifrån min bästa dag så är jag glad egentligen. Jag tänker i alla fall vara glad. Imorgon åker jag till London med fem härliga klasskompisar och nästa vecka börjar studentfestligheterna. Livet är en fest just nu och kommer att vara det konstant två veckor framåt. Just idag är kanske ingen fest men det gäller att kasta bort självkritiken för ett slag och fokusera på glädjeämnena i livet och inte enbart det som gör ont. Men samtidigt måste man låta det få göra ont och idag gör det ont. Idag får lov att vara en dålig dag men imorgon tar jag nya tag. Imorgon börjar den bästa tiden i mitt liv, hittills.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, Hanna i morgon lämnar vi alla dumma tankar hemma för att bara vara och ha absolut skitroligt! Du är grym, glöm inte det :D
Men vad synd på datorn :/

2013-05-30 @ 00:05:47
Postat av: Gabriella

Bra betyg är ingenting i jämförelse med att vara en bra människa, och det är du utan tvekan! :)) det kommer man garanterat längre på! Och bilder å andra grejer finns kvar på datorn även efter man har lämnat in å uppdaterat/rensat, fast i en speciell "mapp", men du har kanske hittat den sen du skrev detta? :)

2013-06-22 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0