för er som undrar vad hanna gör nu

Nu var det längesen jag skrev något vettigt här, en uppdatering om vad som händer i mitt liv liksom så ni slipper fråga nästa gång vi ses. Näe skämt å sido, mitt liv är en sorts övergångsperiod känns det som. Jag håller mig sysselsatt i väntan på annat. Jag började aldrig den där kursen på universitetet för jag kände bara att näe jag vill inte plugga så då tänker jag inte göra det heller. Där försvann min plan för livet och det kändes inte alls kul, jag hatar att inte veta vad som gäller. Jag har alltid sagt att så länge jag har något att göra så är jag nöjd men nu helt plötsligt stod jag där utan något alls. Jag har sett till så att mitt semestervik på kommunen har blivit en timanställning  och har litegranna kastats in i hemtjänsten som vikarie och det funkar helt okej. Det blir lite klirr i kassan i alla fall. Tanken är dock inte att stanna där så länge till, jag och Elin har planer på att fly Skåneland inom en ganska snar framtid men jag vill inte säga för mycket eftersom inget är helt hundra ännu. Singel och (arbets)sökande jajemen! Man skulle kunna tro att dessa instabila omständigheter gjort mig deprimerad (ja, jag har fått den frågan) men faktum är att jag är så himla taggad på vad framtiden har att komma med, klyschigt men sant! 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker inte det låter som att det är ett enda fel på detta liv! Jag menar möjligheterna är många, hoppas du hitter det bästa även om det är i norge, jag menar spanien kan man kanske också rensa fisk i? Men det vill jag bara säga att jag saknar dig! Puss

2013-09-11 @ 18:01:50
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0