the only thing that's pretty is the thought of getting out

Såhär ligger alltså landet; imorgon sätter jag, Elin och Anna oss på nattbussen till Oslo för att söka lyckan i Norge, eller i alla fall jobb. Planen är att stanna till jul och komma hem rika som troll. Som vanligt sitter jag här dagen innan avfärd och har ångest över resväskan som fortfarande gapar tom. Jag vet inte hur många inlägg jag skrivit genom åren om hur fruktansvärt dålig jag är på att packa och hur mycket jag verkligen inte tycker om att packa. Att jag nu ska vara borta minst 2 månader gör saken varken lättare eller bättre. Kaos man. Men så tänker jag på mina kompisar som packat väskan för ett helt år, jag är grymt imponerad och glad att jag slipper just den biten. Get yourself together woman.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0