så var det fredag och jag log


Igår var en bra dag, mycket bra. Pluggade en stund på morgonen i cafét innan vår grupp skulle träffas för att finslipa debattartikeln som ska vara inne på måndag. Så skönt att vara klar i god tid! Jag fick för mig att jag äntligen skulle gå och klippa av mina slitna toppar så jag bokade en tid hos random frisör som var ledig. Vilket visade sig vara Marielle, vad är oddsen att jag lyckas boka tid hos just henne i hela Lund? Men det var en trevlig överraskning. Jag hann hem om för att gå en promenix med mamsen, äta och duscha. På kvällen ställde nämligen Socionomsektionen till med partaj på Lophtet och innan dess var det förfest i en korridor på Delphi. Jag hade riktigt riktigt roligt och trots extrema skoskav dansade vi till stängningstid klockan tre. Pernilla var snäll och erbjöd sovplats hos sig så jag slapp tänka på tågtider och dylikt. Åh vad jag är glad för att ha hamnat bland så härliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0