Ingrid


Jag gillar skuggningen runt mina ögon, väldigt smickrande men i alla fall INGRID ÄR HEMMA! Efter 6 veckor har hon äntligen kommit hem från de sörmländska skogarna och satt idag och drack kaffe i mitt kök. Världens finaste Ingrid. Kändes lite märkligt att det var första gången hon var hemma hos mig, vi delade liksom allt i Oslo. Levde i princip samma liv så det känns som att vi alltid har känt varandra fast det inte ens är ett halvår. Men vissa människor bara klickar det med, direkt. Här firade vi Cecces 19år fyllda på Spis i Oslo. Good times. Cecce är också en såndär människa som jag tycker kan komma hem ifrån Österrike men just nu är jag överlycklig av att ha Ingrid nära igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0