äntligen hittat rätt

Alltså att få gå på föreläsningar som är så såhär extremt intressanta kan jag lätt syssla med i 3,5år! Idag handlade det om intersektionalitet och social konstruktion i socialt arbete. För er kanske det bara är en massa random begrepp men jag antecknade så hälften av bokstäverna försvann i min entusiasm. Jag får typ tillfällig dyslexi ibland, hoppar över bokstäver och glömmer ord. I alla fall, det jag egentligen ville få fram var att jag är så himla glad att jag hittat något som intresserar mig så mycket, det är helt nytt för mig! Kan ju inte riktigt påstå att jag känt mig såhär hemma under gymnasiets långdragna genomgångar. Detta känns lovande!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vad roligt!!! Är så glad att du hittat rätt!! :D

2014-01-28 @ 22:17:17
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0