fångat en sol

Två veckor på socialhögskolan, två veckor som bokstavligen flygit förbi. För det mesta går jag klädd ungefär såhär, stickade tröjor, annars fryser man typ ihjäl. Ikväll har vi vår första sittning och mitt lag har fått temat medeltiden. Jag som trodde att jag aldrig skulle få användning av min renässansdräkt igen men jag tänker att den går att anpassa till medeltiden också. Skillnaden är hårfin, haha. Varför sitter jag inne på en renässansdräkt tänker kanske ni, well jag har spenderat lite för många år på musikskolan i mina yngre dagar.
Om ni vill ha lite chillmysmusik så lyssna på City & Colour eller om ni vill ha något lite tyngre Timbuktus nya Spring, det blir dagens tips. Ha en förträffligt fin helg allesammans, nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan kvällens äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0