Slutet gott, allting gott

Jag firade in det nya året med en hel massa nya härliga människor. Vi käkade nyårsmiddag i ballaste lägenheten i Lund hos två studentbrudar, de hade fixat allt så himla himla bra! Totalt var vi 9st och de enda jag kände sen innan var Ebba och Ingrid. Man skulle kunna tro att när ett gäng främlingar firar nyår tillsammans blir det lite stelt och pinsamt, men ikke! Det var go stämning hela kvällen, vi skålade och lekte lekar. Shottade i skafferiet och skrattade för att sedan gå ut och se raketer och krama samtliga ett gott nytt år. Det härliga med nyårsafton är ju att det är efter tolvslaget som festen börjar, vi tog tåget till Malmö och dansade till klockan slog fem. En falafelrulle för 25kr på det och halv åtta låg jag hemma i min säng redo för några timmars sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0