a little party never killed nobody

Igår var det tentasittning på VG's. Majoriteten av oss kände att vi nog kommer sitta där tillsammans på omtentan igen men vi förtjänade en rejäl fest i alla fall. Jag är fortfarande helt vilse i min tidsuppfattning angående vilken dag det är efter att ha spenderat typ hela föregående vecka i skolan (ja, helgen också). Det härliga är ju att delkurs två drar igång med raketfart direkt #aldrigvila. Igår var hursomhelst en trevlig kväll och maten var för en gångs skull riktigt god på sittningen. Till efterrätt skulle det bli nutellamousse och glupsk som jag är snodde jag åt mig två stycken. Det var i princip hasselnöts topping, sån en kan få på glass du vet fast i en skål. Jag åt bara en. Om du sitter och försöker klura ut temat genom att hitta någon slags gemensam nämnare gällande utklädnader, don't. Temat var något som börjar på din första bokstav. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0