creativity is intellegence having fun - a. einstein

Det stod ett glas med färgpennor på skrivbordet här hemma och jag fick för mig att jag ville vara kreativ. Hur längesen var det inte en satt och bara ritade? Bortsett från mina dagar på förskolan i Oslo så typ en evighet sen. Jag letade upp tomma pappersark, satte igång en bra lista på spotify och ockuperade köksbordet med mina färgpennor. Och jag ritade, mycket. Jag ska erkänna att jag är ganska dålig och hade jag visat mamma hade jag troligtvis fått kommentaren "åh vad fint! vad är det för nått?"  men det var roligt och avslappnande att bara göra något. Inte sitta och stirra in i en skärm tills ögonlocken trillar ner. Det finns ändå något visst i att skapa något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0