I'm sick, öhöhö

Igår åkte jag hem efter en halv skoldag. Hvudet kändes som om det skulle sprängas, jag hostade en del, hade ont i halsen och till och från i ryggen, och mådde dåligt. Det visade sej att jag även hade feber. Första tanken är ju såklart, svininfluensan. Jag har inte tagit vaccinet och ska inte göra det heller. Det här låter kanske konstigt men jag hoppas att det är en lindrig verision av svininfluensan jag har fått för om man haft det en gång så får man inte det igen. För då har kroppen byggt upp ett immun mot det.
Idag är febern och huvudvärken borta. Hostan sitter i och jag mår fortfarande lite dåligt men jämfört med igår så mår jag mycket bättre. Får se vad det blir av det. Mamma har varit orolig ringt flera gånger för att kolla så att det inte blivit värre och såhär, hon är för go hahaa.
Idag har jag studiedag och bara är hemma och vilar.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0