söndag

Idag är det härliga söndag, eller jaa söndagar brukar vara ganska sega för då vet man att imorgon är det tillbaks till skolan. Men nästa vecka är det prao och mina arbetstider är 12-16 på ett fritids, ganska chill så man kan nästan säga att jag har två veckors lov. Katshing!
Just nu denna söndagseftermiddag försöker jag skriva en bokreccension på Skattkammarön. Det går inget vidare, jag har lyckats skriva "Skattkammarön, av Robert Louis Stevenson". Där tog det stop. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja och hur jag ska formulera mej. GASH vad jag tycker detta är tråkigt!
Men den måste bli gjord, min svenskalärare har nästan lovat mej ett MVG denna terminen så jag har en del att leva upp till vilket gör det hela ännu svårare. Jaja sånt är livet.
Om timme drar jag till kyrkan, första söndagen på väääldigt länge som jag åker dit men jag känner att jag behöver det.
Ha en tjodundrans bra vecka allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0