tankar

Jag har haft en riktigt härlig dag med en grymt omtyckt vän som jag träffar lite för sällan men det är nice när man väl ses, våra samtal kan hålla på hur länge som helst. Det är så skönt för hon förstår mej så väl.

Men just nu är jag übertrött och så mycket tankar har cirkulert i mitt huvud idag och jag och min kompis tittade igenom bilder från gamla läger och sentimentalitet smög sej fram.
Så nu känner jag mej tom. Jag längtar tillbaka till så många tillfällen i mitt femtonåriga liv som har varit helt fantastiska tack vara Han där uppe. Jag kan se tillbaka på hur mycket jag har förändrats, mognat och hittat mej själv. De senaste åren har flygit förbi, jag antar att jag inte riktigt njöt av stunderna så mycket som jag borde.
När jag är trött på det här sättet som jag är nu då börjar jag tänka så mycket, sakna alla som inte finns hos mej just nu, sakna alla härliga stunder. Men jag vet att det kommer fler stunder men jag vet också att det inte kan bli så som det var då. Ush mina tankar är som för många fiskar i ett för litet akvarium.
Jag borde nog bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0