Blogg?

Okej, då har jag skaffat en blogg nu då. Pappa kommer idiotförklara mej men han behöver ju inget veta! Lite fakta om mej kanske jag ska börja med. Tjej, 15 år. Går i nian , fasar inför Valet med stort V. En av mina värsta egenskaper är nämligen min hemska beslutsångest. Kristen. Oftast glad och positiv. Hatar myror. Älskar att skratta. Är alltid den som kommenterar mest under en film. Kan vara ganska envis. Försöker att vara trevlig mot alla. Skåning. Just nu kommer jag inte på nått mer vettigt att skriva men jag kommer förmodligen skriva mer sen är tanken. På återseende! Ha det nääjs!

Kommentarer
Postat av: Annie

Blogg, vad är det för nåt, det är jobbigt :P! Jag ska försöka skriva nåt i min! hahaha. När man väl kommit igång hoppas jag att det blir bra! :D puss

2009-10-29 @ 22:00:32
URL: http://anniesollven.blogg.se/
Postat av: hansan

Hahaaa,jaa det är jobbigt,okej då får jag kika in och läsa. Puss!

2009-10-31 @ 19:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0