friday I'm in love

Sitter i kyrkan för mej själv och käkar en pasta rätt som jag köpte på konsum som ligger precis bredvid. Nej rätter som är färdig lgda och bara till att varma är inte goda! Tacka vettja hemmalagad mat!
Anledningen till att jag sitter här är för att kyrkan ska deckoreras och det ska dukas inför ungdomarnas nobelfest kl 18.30. Shit jag har inte börjat fixa mej själv ens! Nu måste jag skynda mej att äta min äckliga pasta och sen fortsätta pimpa både kyrkan och mej själv.
Och vet du vad, det är helg ;)
Kram på er och ha det alldeles för bra!

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vilken härlig bild! Du är så vacker =)

2010-12-21 @ 07:05:01
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0