they say I'm wierd but I'm just being me, isn't that normal?

Igår var det pulkaåkning med grabbarna, det var mörkt och det var kallt. Haha men ack så roligt! Pulka blir man sannerligen aldrig för stor för! Efter allt åkande i backarna drog vi hem till Gabbe för nått varmt att dricka och movietime. Dom frågade mej "är det inte tråkigt att vara ensam tjej?" och nej det är det inte. Jag tänker inte så mycket på det längre om jag ska vara ärlig, jag har vant mej vid att hänga med killar. Ibland kan det vara skönt faktiskt att slippa tjejvärldens alla bekymmer.
Men självklart umgås jag med mina tjejkompisar också! Vad skulle jag gjort utan dom liksom.
Ha en bra vecka allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0