I've been so afraid, afraid to close my eyes



Så mycket tankar virvlar runt i skallen hela tiden. Igår hade vi tjejmys och kom in på lite allvarliga och viktiga ämnen, det behövdes. Men det satte också igång tankarna ännu mer. Tankar runt självkänsla, Gud, kärlek, ställningstagande och längtan. Det finns så många punkter som jag är osäker på, punkter där jag inte vet vad jag ska tycka eller tänka, satsa eller vänta. Ibland säger hjärtat en sak och hjärnan en annan. Vem ska man följa, head or heart? Hjärtat såklart skulle dom flesta nog svara men hjärtat tänker inte logiskt, på konsekvenser och följder. Men hjärnan tänker inte på vad man allra helst vill. En sak som jag är säker på är att även om jag känner mej ensam på min väg, även om jag inte ser ljuset, så har jag alltid en vän bredvid mej. Yes I do believe in Jesus. Det gör allt mer meningsfullt och även om jag inte förstår allt så vet jag att det finns en som tänkt före mej. Det finns en mening och en väg att gå. I better keep on walking.

fotograf : Vewe

Have it your way!
peace

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra skrivit!

2010-07-17 @ 18:47:30
Postat av: B R O W N S U G A R

Fin bild :)

2010-07-18 @ 13:25:37
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0