there is something underneath

Hejhopp, borde kanske skriva något här inne.
Något om att jag längtar efter hösten så man kan dra på sej en stickad tröja, en stor halsduk och en mysig mössa. Eller kanske ska jag skriva om att jag har ett stort behov att lyssna på musik hela tiden just nu och när jag inte lyssnar då gör jag min egen musik. Sjunger och trallar så familjen får alldeles ont i öronen.
Annars kan jag ju skriva om att jag var vid havet idag och jag äääälskar havet, känner mej så fri när man ser det stora blå havet och känner sanden under fötterna. Men nääe jag kanske ska skriva om att jag längtar efter en kram just nu men nej inte det heller. Jag vet ärligt inte vad jag ska skriva.
Så jaa det får räcka såhär, återkommer väl när jag kommit på nått vettigare.

Have it your way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0