yeah I'm free, I'm free falling



you've got me falling and now my only wish is that you will catch me

Ikväll ska jag träffa mina girls igen (några av dom iaf), har inte träffat dom på aslänge eller ja 2 veckor kanske ^^ Det blir nån form av matlagning, filmmys och struntprat. Me like.
Idag har jag jobbat som vanligt. Jobbar 3 dagar i veckan vanligtvis. Varannan dag, 10-14 så jag är mer än nöjd med mina tider om man säger så. Jag jobbar på ett B&B (bed and breakfast) för er som undrar. Jag hjälper till med lite alla möjliga sysslor känner mej lite som en piga hahaa ;). Denna veckan är det extra mycket att göra så jag ska jobba 5 dagar. Mina vuxenpoäng trillar in! 
Sen får vi se vad veckan bjuder på, thank God it's monday ;)

peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0