scroodle-doodle-doo scroodle-doodle-doo



Jag vet att ni älskar alla våra random webcam bilder, visst är dom så förtjusande ;)
Det är tisdag förmiddag, 2h samhällskunskap A. Kommunikation står på schemat.
Tågen är ständigt försenade, många långa väntetider på stationen dessa kalla morgnar är inte jättekul men what to do :)
På matsedeln läses , fiskgratäng Benedictine, vad är det? Jag som är hungrig -.- Varför kan dom inte bara servera normal mat som folk äter.
Idag MÅSTE jag plugga franska MÅSTE MÅSTE MÅSTE, så nu ska jag bara göra det också.
Jag är fett sugen på matrix, skumt.....
Det kliar i mitt öra, jobbigt.
På Ebbas blogg kan du se fler gölliga bilder från våran samhällslektion.
Näe nu har jag varit tillräckligt random!
Ha en helt underbart fin tisdag :*

Kommentarer
Postat av: Ebba

för att vi e så söta <3

2010-12-01 @ 13:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0