tänder ett ljus i advent

Härliga måndag, och jag är pigg som en mört... Eller inte, jag vill bara ha LOV NU! På tal om lov, jag har nu anmält mej till Unite11. Katshing! Även detta nyår kommer att bli awesome!
Helgen har varit fin, har inte pluggat nånting alls dock vilket icke är särskilt bra men som vanligt handlar allt om prioritering och att plugga hamnar ganska långt ner på min prio-lista.
Igår var det första advent och mamis har julpyntat där hemma ÅHW så mysigt, dagen spenderades i kyrkan där det blev julmusik och lussebullar. Första ljuset tänt (Y) En liten runda på julskyltining blev det med, fick ju kolla på luciakröningen. Finfina Annie blev lucia, så glad för hennes skull :D
God bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0