noone really knows what's going on below

Lördagen spenderades i Malmö med en massa härliga människor! Blev några kära återseenden igen, love it! Allt som allt var det en trevlig dag trots att jag gjorde bort mig totalt i lekarna men that's me I guess, haha!
När vi sedan hittat ut ur Malmö och kommit hem till vår lilla håla bunkade vi ner oss i Gabbes lilla rum. Eftersom det var jag och sju grabbar så blev det inte Eurovison utan Apocalypto istället. Sjukt rå film! Men Malin smsade mig om hur det gick för Sveriges lille manboy, han kom tydligen trea. Jag är glad för att det var Sveriges bidrag men lite sorgsen för texten är verkligen D Å L I G ! Inget budskap jag hade velat stå för inför hela Europa, fast det gör jag ju på sätt och vis. Hela Sverige gör, haha! Pinsamt! Jag har blivit dålig på att använda kameran igen och jag vet att inlägg utan bilder är så tråkigt ska försöka bättra mig!
Nu ska jag snart göra mig i ordning för kyrkan, jag ska sjunga idag igen. Wonderful!
sen borde jag verkligen plugga matte, jag har typ hyperpanik över att det snart är nationella, AAAHHH!
ahja, hejsvejs på er och ha det bra!
pussss

jag och dagens kartläsare Gabbe på valborg, måste säga att vi blir fruktansvärt bra på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0