you are beautiful because there's noone like you



sitter och väntar på att jag och Ebba ska få göra NP muntligt i engelska, plans and visions är temat.
What are your plans and visions? -I wanna become someone worth to remember
Hostan har blivit värre, fick gå ut från matten imorse för att kunna hosta ordentligt. Jag trodde nästan jag skulle hosta upp lungorna. Dumma hosta!
Ikväll ska jag och mamsen försöka hinna ut till Bosjökloster och kolla på när Lovisa och hennes classmates går in till sin studentbal. Hoppas innerligt att vi hinner! Jag älskar att kolla klänningar och lyckliga människor!
nu fryser jag så jag ska hämta min kofta, hoppas ni har det bra och inte underskattar er själva!
pussss
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0