tada!

how to make an animated gif
Hanna is back, wiihooo! Förstår att ni saknat mig, känts tomt utan mina fina blogginlägg, right?! Haha, skämtosido. Kom hem halv 2 inatt efter en helt fantastisk bra vecka i spanien. Men nej jag är inte brun, bara så vi har det klart för oss så var det ingen semester utan en studieresa därav blekfis. Ska försöka att skynda mig med att fixa alla trettioelvamiljoner bilder men just nu känner jag för att ta en liten tupplur i min underbara himmelska säng (sängen i spanien var fetehård) innan det blir grillning i tyringe, pusshaj!


Kommentarer
Postat av: jessica

har faktiskt saknat dina blogginlägg hanna! wiho, you're finally back!

2012-04-29 @ 20:57:07
Postat av: Mallan

jag har saknat blogginläggen, trams-hanna! gött att ha dig tillbaka! <3

2012-04-29 @ 23:41:00
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0