Go new, go pink


Känner mig fett cool i min rosa star wars tisha som införskaffades igår under min och Ebbish tur till Kristianstad. För ett år sedan ägde jag NOLL t-shirts och definitivt inga rosa grejer, men ibland måste man prova på nya grejer. Vare sig det handlar om en rosa t-shirt eller nya tankebanor. En ny tankebane ska jag nog försöka prova nu, funkar inte att gå och deppa ner sig. Lite kreativitet behövs, särskilt här på bloggen! Lite studiemotivation behövs också, kom igen nu Hanna! Det var någon klok person som en gång sa "It's all about inställning sötnos", näemen det var ju jag! You gotta live it girl.


Kommentarer
Postat av: Määäääääääääääääääääää

Justeeee! live it! för det är såååååå enkelt!! ;););)

"Jag ska göra läxan idag när jag kommer hem wihoo!! "

"Åh neeeeej, kul program på datorn.. som jag bara måste se nu, YIHAOW!"

2012-02-16 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0