identitetskris

Om exakt en månad fyller jag arton år. Myndig och vuxen. Jag har en liten mini-identitetskris. När jag var yngre, runt 10år kanske hade jag en bild av hur livet skulle vara när jag var 18 år. I min bild hade jag egen lägenhet, pojkvän, visste vad jag ville bli, körkort och allmänt koll på läget. Med endast en månad kvar tills födelsedagen är jag sjumilakliv ifrån allt det där. Det känns som att man måste ta tag i sig själv nu, bli mogen och göra något vettigt med sig själv. Men vad? Jag har ingen aning. Finns så mycket jag vill göra, så många platser jag vill besöka. Men allt har sin tid och det är inte alltid lätt att leva upp till sina egna förväntningar. Förlåt mig tioåriga-hanna för att jag inte har något av det där som du hoppats på men livet blir inte riktigt som man tänkt sig alltid.
bjuder på några bilder från mitt sjuttonde år som faktiskt andra har tagit för en gångs skull...

Kommentarer
Postat av: Mallan

Så söööt! :D

2012-03-16 @ 17:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0