remember saturday


Lördagen var en lång dag, väldigt lång dag. Åkte med halva gänget upp till Osby för att hänge med typ 100 andra pingstungdomar. Det blev en himla bra dag som avslutades med en konsert av Sarah Kelly, riktigt grym var hon. I alla fall de tre låtar som jag hann höra innan jag fick ta tufftuff-tåget till Helsingborg för att möta upp Jessica. Tillsammans åkte vi sedan till Malin överaskningsfest. Festen var redan igång men Malin hade nog inte väntat sig att vi skulle komma, hon såg himla glad ut iaf. När klockan närmade sig ett tog vi bussen till donken för lite nattamaud. Jag åt min första cheeseburgare någonsin. Vi snackade om livet i allmänhet och hade det väldans mysigt. Vid halv fyra kom vi i säng med ett leende på läpparna. Det blev en bra lördag.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag trodde inte att ni skulle komma! Vad glad jag blev! :D tacktacktack för den fina presenten också! :*

2012-03-20 @ 18:30:01
Postat av: Jessicapessica

Haha! What? hade helt glömt bort att du tog en bild då ;D måste ha druckit för mycket.. hahaha.. faast nej. Hade en aaawesome kväll!! :D <3

2012-03-21 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0