good girl

Igår var en såndär bra dag, inte för att det hända något speciellt utan mest för att jag var duktig. Hade en lång sovmorgon men istället för att sova gick jag upp klockan nio och gjorde havregrynsgröt till frukost. Jag satte mig sedan och pluggade geografi tills det var dags att åka till skolan vid 11-tiden. På eftermiddagen pluggade jag lite till och sprang en runda. Istället för att äta den vanliga kvällsfikan bestående av kakor gjorde jag en smoothie på lättyoghurt, banan och hallon. Det allra märkvärdigaste var när jag gick och la mig 22.30. Det mina vänner händer aldrig! Kanske är det här starten på ett nytt och hälsosammare liv? Vi får väl hoppas det!


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅHHH, vad duktig du är!! Tänk om man vore lika duktig..

2012-05-15 @ 16:54:21
URL: http://hagerklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0