i got this

 Som vanligt har lärarna klämt in de sista proven och inlämningarna mot terminens slut, varför ändra på en tradition? I vanliga fall hade jag just nu haft superpanik inför allt som ska göra under loppet av två veckor. Med största sannolikhet hade jag hyperventilerat så fort jag tagit fram kalendern, legat sömnlös om nätterna och gråtit instängd på toaletten under rasterna. Men det är väl det som är tjusningen med att bli äldre. Jag har lärt mig att den här paniken sätter igång precis innan den jobbiga perioden ag vet ligger framför och jag vet att på ett eller annat sätt tar jag mig igenom det. Jag har också insett att det allra bästa är att bara ta tag i saken och få skiten gjord. Dock ska jag erkänna att jag har lite panik (jag är ju männsika) men jag kan ändå le i stormen med vetskapen om att världen kommer inte gå under. Jag fixar detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0