med dig är jag stark

Med dig kan jag göra allt, Gud. Han slutar verkligen aldrig att förvåna mig och jag kommer ständigt på mig själv med att göra grejer jag aldrig tidigare trott var möjligt. Har btw hälsat på min nya kusinvitamin idag, så puttenuttliten och söt. Hon somnade i min famn och då kände jag mig stolt. Annars har det varit en alldeles förträfflig helg men nu är det tillbaka till allvaret. P L U G G . Massa plugg.
  
p.s. bloggen lider, inspirationen sinar, snälla säg mig vad ni min lilla men fina skara trogna läsare
gillar här på bloggisen så försöker jag fortsätta med det istället för att tramsa runt såhär d.s.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Vad som! Vad du gör bara! :) Och bilder på dig hansapansar! :))

Svar: men det blir ju så mycket bildoor på majj, blarh! Men okej, jag fortsätter la som vanligt då! Känner bara att det börja bli lite tråkigt här kanske hittar inspirationen i Indien ((; posssssss
Hanna

2012-10-18 @ 18:04:48
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0