halmstad


Har alltid tyckt väldigt mycket om Halmstad. Som barn brukade jag och min nästkusin varje sommar åka upp dit för att sova några nätter hos min mammas faster. Hon visade oss runt på Halmstads gator, tog med oss till den fina stranden och skämde bort oss. Jag har därför alltid haft goda associationer med staden och jag minns att var gång vi körde förbi högskolan, tittade jag upp på den höga glasbyggnaden och tänkte "I den fina skolan ska jag plugga när blir stor!". Vi får väl se hur det blir med den saken men idag tog jag i alla fall tåget upp tll Halmstad igen för att träffa en go vän som faktiskt pluggar i den där fina glasbyggnaden. Han visade mig också runt på Halmstads gator och längs med havet, det var lika fint som jag minndes det. Men nu har jag så ont i fötterna efter allt vandrande så jag säger härmed godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0