en liten förklaring

Jag funderar på att stänga ner här ett tag. Jag har blivit så dålig på att använda kameran och att formulera ner mina tankar i ord. Det är precis som att all kreativitet och inspiration sprungit iväg och gömt sig på ett ställe jag aldrig kommer hitta. Dessutom tycker jag det är så svårt att veta vad jag vill dela med mig av och vad jag vill hålla för mig själv. Hur mycket av mina bilder är egentligen okej att visa och hur mycket av mina tankar är egentligen okej att dela? En annan faktor är väl att jag borde fokusera mer på mina studier, lägga manken till ni vet. Jag tänker inte ta bort bloggen det hade varit alldeles för drastiskt och jag hade bara ångrat mig. Förmodligen kommer jag fortsätta att uppdatera här men inte alls lika ofta. Om jag känner mig själv rätt kommer kreativiteten och inspirationen krypa tillbaka när världen börjar bli grön och snön försvunnit. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter braaa!

2013-02-24 @ 21:50:12
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0