i've got a feeling this is gonna be my year

2012 har varit ett bra år och det är mycket som har hänt. Highlight of the year måste jag nog säga var de sjutton dagar som jag och mina resepolare spenderade i Indien. Det går knappt en dag utan att jag tänker tillbaka och längtar efter att uppleva något sådant igen. Men just nu blickar jag framåt och peppad går jag in i det nya året. Jag har en känsla av att det här kommer bli något alldeles extra. I februari är det dags att flyga till Bradford och Leeds med gänget, i mars blir det soliga dagar på Lanzarote med familjen, i april har jag och Jecklan fixat biljetter till Mumford and Sons, i maj börjar studentförberedelserna och i juni smäller det. Värsta festen. Resten av året är som en oskriven bok, jag har ingen aning om var jag befinner mig i september och jag gillar't! 2013 kommer bli bra, riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som att ditt år kommer bli grymt!! jag är ju inte alls avundsjuk... :*

2013-01-04 @ 12:05:26
URL: http://hagerklint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0