daddy cool

Att jag längtar hem ibland, det kan jag inte förneka. Att jag hade velat krama om min pappa lite extra idag, det kan inte förneka. Såhär fin var han i mina brills när vi gled runt på en marknad på Lanzarote. Det var tider det. Bortsett från att jag inte kunnat krama om pappa har min dag varit väldigt bra. Hängde med Mask till hans buss gick hem igen på eftermiddagen och då mötte jag upp fina Elin. Så härligt det är att träffa någon hemifrån, någon man i princip växt upp med. Hon följde med hem och vi hängde i kollektivet med de andra och när klockan närmade sig sent var det äntligen dags att byta rum igen. Så nu har jag förhoppningsvis bytt rum för tredje och sista gången här i Oslo. Jag ska försöka visa lite bilder från hur jag bor här framöver. Men nu är det verkligen läggdags för fröken Ström, en ny arbetsvecka imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0