en torsdag

Jag kom hem från jobbet vid 17-tiden idag och drog direkt igång med matlagningen. Vrålhungrig är standardstatus för mig efter kneget, jag är väldigt dålig på det här med matlådor. Det blev någon sorts improviserad pastarätt med bl.a. squash, svamp och pesto, om jag får säga det själv, riktigt gott. Efteråt spelade jag en match fifa mot Krille, ett parti plump med Jessica & Tim och sedan joinade Mattias oss i en omgång poker. Senare kom mina homeboys hem och Alex satte igång med att steka pannkakor medan jag, Gulaid och Khalid dansade till hip hop-tonerna som spelades ur den lilla rosa grisformade högtalaren. Alla fyra i det extremt lilla köket. När hela pannkakssmeten äntligen var uppstekt kom Ingrid hem från jobbet och vi fem hade värsta pannkakskalaset halv tolv på natten. Vi käkade, pratade, dansade och grabbarna kittlade mig så jag nästan dog av skratt. En riktigt bra dag helt enkelt. Det här blev ett långt inlägg och en eloge till dig som orkat läsa hela, puss! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter verkligen sjukt myysigt!! :D

2013-11-29 @ 11:01:53
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0