på besök

Masken hade ärenden i Oslo och han frågade så snällt om han kunde få sova hos mig under sin vistelse här. Såklart! Ni anar inte hur kul jag tycker det är när folk kommer och hälsar på. Jag mötte upp honom igår eftermiddag och visade honom stan. Efter lite sightseeing träffade vi Cecce, Hanna och Ingrid på the Dubliner där vi njöt av irländsk musik och god öl. Lite senare dök en kompis till Ingrid upp, Emma, som senare hängde med mig och Masken hem och kollade på film. Det är så gött att man sådär spontant bara kan chilla med folk man aldrig någonsin träffat. Livet är väldigt bra just nu. Imorse käkade vi frulle på ett skönt café på Grünerlökka som är ett litet hipsterkvarter typ. På vägen hem gick vi förbi en loppis och jag fyndade en Bob Dylan lp, jag kunde bara inte låta bli. En man satt och spelade dragspel på torget och solen sken. Just nu njuter jag verkligen av att bo i en storstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0