I'm actually doing this

Jag sitter just nu på bussen på väg till Oslo. Det är helt tyst förutom en snubbe längre bak som snarkar till ibland. Jag har mina spotify-listor och låter blicken vila på landskapet som fladdrar förbi utanför rutan. Min mamma var smart och påminde mig att ta med både filt oh kudde så jag har gosat in mig ordentligt, förutom en förkylning har jag alltså ingenting att klaga på. Jag är så glad att jag faktiskt tagit mig i kragen och bestämt mig för att åka iväg även om det så bara är till grannlandet. Det blir ett litet äventyr men det blir mitt äventyr. Att få dela det med så sköna tjejer som Elin och Anna gör saken bara bättre. Det första vi ska göra när vi kommer fram är att ta bussen till lägenheten och få vår nyckel sen kan livet i Oslo börja. Jag är förväntansfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0