och så var vi bara två


Ikväll är det en säng son gapar tom här i rummet. Anna bestämde sig för att tacka ja till ett jobb på hemmaplan så hon packade sin väska och hoppade på nattbussen tidigare ikväll. Det kändes väldigt konstigt när hon åkte, nu är det helt plötsligt bara jag och Elin. Vårt nya rum känns nästan lite för stort. Vi kommer sakna henne, Anna banana men jag önskar henne verkligen all lycka till hemma i Sverge. Och på ett sätt var jag lite småavis för en sekund där på bussterminalen, över att hon fick åka hem till sin familj, sin egen säng, mammas mat och alla vänner där hemma. Det har börjat gå upp för mig att jag inte kommer vara hemma hemma på väldigt länge, det här är mitt hem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0