en liten torsdagshälsning

Idag har kroppen inte varit min bästa vän direkt. Det började med extremt ont i magen, sedan tryckande huvudvärk för att avsluta med en härlig mensvärk. Alltså mensen får en ju att se fram emot pensionen. Just på den punkten känner jag att det hade varit ganska gött att vara född till grabb istället annars not so much. Nu har jag i alla fall överlevt denna vecka med både tenta och redovisning, ska bara läsa ca900 sidor och skriva en forskningsplan på det så är delkurs 2 avklarad. Yihoo, inlämning om 2 veckor. Näe nu ska jag krypa ner i soffan igen och hoppas på att den botar mina krämpor. Det sägs ju att vila ska vara en bra grej. Eftersom jag sitter vid mammas dator bjuder jag på en random bild ur hennes bildarkiv.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vad härlig bild! USch och fy för mensen ja!!

2014-03-29 @ 14:14:42
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0