naturligt

Ibland blir det för mycket hets på ens yttre. Och jag känner bara att jag har ingen skyldighet att vara snygg, fixad och ha värsta bästa outfiten varje dag. Det är sällan jag sminkar mig ordentligt, lite mascara brukar få duga om jag känner för det. Gör jag inte det, näe då går jag utan. Klär mig som jag vill gör jag också och orkar jag inte raka benen någon varm dag på året, ja det är väl inte hela världen tänker jag. Det är mina ben. Jag orkar liksom ens försöka bygga upp någon slags tip top-fasad, det här är jag och så är det. Jag har av den anledningen medvetet valt en helt vanlig bild som profilbild på facebook. Ibland okar en inte hetsen bara. Hetsen av att framställa sig själv i perfektion hela tiden. Jag är nog bäst på att framhäva mina dåliga sidor när jag umgås med människor, driver med dem och visar mig mänsklig. Det är ju det vi alla är, mänskliga. Imperfections are perfection.

Kommentarer
Postat av: Malin

Och sen sitter en annan här och tänker att du är perfekt i alla fall. Är inte det konstigt?

2014-05-16 @ 17:55:40
URL: http://malinyman.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hurrarop och applåder! Kunde inte sagt det bättre själv. Du är grym på alla sätt och vis, Hanna <3

2014-05-17 @ 23:26:34
URL: http://emberella.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0