den förste december

MVG på engelska uppsatsen, KATSHING! :D
Nu ska jag hem och plugga
Sen kolla på julkalendern, ett absolut måste!
Ikväll är det "Hanna-lagar-mat-kväll" det blir nått thai aktigt med äggnudlar, kyckling och sugar snaps. Jaa jag gillar att laga mat, inte min starka sida dock så vi får väl se hur det blir ;)
Jag måste börja fundera på julklappar också, har typ tusen stycken att fixa.... tuff job!
Idag känner jag mej glad trots tröttheten, halva veckan har gått. SNART HELG, SNART LOV!



bjuder på en bild från i somras för att jag saknar känslan av.... frihet och för att jag saknar Vewelin 
Have it your way :*


Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Haha vilken härlig bild! =D

2010-12-03 @ 23:13:37
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0