lookin for some comfort



Chillin with my bro (H)
Har spenderat kvällen i kyrkan med finfina vänner, film på storskärm. Först ut var Knight and Day, film numero två blev Gladiator. En himla massa frosseri av chips, choklad, melon, popcorn and so on! Gott men farligt, farligt. Sitter nu i sängen med Nalle King, yes that's his name, och chillar. Reflekterar över frågor som dök upp under kvällen och taggar ner helt enkelt. Fint sällskap är han, säger inte så mycket men himla gosig! När jag var yngre var jag övertygad om att gosadjuren kunde prata, så jag ställde frågor och kollade dom djupt in i ögonen. Och där djupt, djupt inne kunde man se om nallen svarade ja eller nej. Förmodligen var det mitt undermedvetna som valde huruvida nallen svarade ja eller nej men vem vet, kanske de där söta små djuren har en egen vilja. Jag tror Nalle King tycker att vi borde sova nu, jag håller med! På med pyjamasen och sen bums i säng!
godnatt
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0