friendship never ends



sitter med Emmaklämma i min soffa, vi har fikat på en massa kanelbullar och varm chokladmjölk, fett med gott! Eller ister gott som Oskar och jag idag kom fram till att man kunde säga.
Jag och Emma har underhållt oss med att snacka en himla massa. Uppdatera varandra om vad som händer i Lund respektive Hässlehåla, finns en hel del att snacka om! Vi har lyckats fixa Emma en blogg också, ister! Det är en början sen får Emma utvidga den, jag kommer iaf vara en trogen läsare. Go hägerklint !
Bilden satt vi och fulade oss med, alltså tryckta på alla möjliga random funktioner i redigerings programmet. Resultatet blev inte alldeles förfärligt ändå. Emmas hand ser rätt cool ut, haha!

Emmas tumme upp igen, för er som inte vet så finns Emmas tumme i ungefär 3430298487 exemplar på facebook.
Hon är inlindad i ett av våra verk från fritidstiden under lågstadiet, en enormt lång FINGERVIRKNING! fast det här är dock bara halva, resten av halvan ligger i någon av Emmas gömmor där hemma. Vi var sjukligt produktiva under våra yngre år. Våra gosedjur hade flera upplagor av kläder och en av våra favorit lekar var Äntligen Hemma. Men nu ska jag återgå till att skratta åt hur mycket hon failar på sitt ifåne-spel, HAHA!
Ha en fin måndagskväll
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0