det är dom små stunderna som gör'et!

Resursdag kallades tydligen den här dagen. Förmiddagen spenderades på statsarkivet och Norra Skånes tidningsarkiv. Det var ganska intressant faktiskt, coolt att så mycket papper blivit sparade! KGB kände att en resursdag är ju en perfekt provdag så ett geografiprov fick vi ju göra. Jag skojar inte när jag säger att jag nästan somnade under provet. Farligt trött är jag, så näe provet är väl inte det bästa jag gjort precis. För att trösta oss lite efter provet tog vi en fika på chico, myspys! Chailatte är typ det godaste man kan dricka, no kidding. Dagen avslutades med två timmar spanska. Jag skulle vara duktig och plugga lite nu när jag väl kommit hem men jag har mest ätit, glott på Bonde söker fru och retats med mamma. High life.
pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliigt, och snart e de juuul! lussekatt lussekatt lussekatt lussekatt lussekatt lussekatt.

2011-11-10 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0